WANITA 60 TAHUN AKHIRNYA BERHENTI MEROKOK DENGAN HADIAH ANAK

WANITA 60 TAHUN AKHIRNYA BERHENTI MEROKOK

Assalammualaikum..apa khabar semua?…diharapnya semua pembaca sweetticer sihat-sihat ya….kebetulan cuaca panas terik sekarang…Jadi, banyakkan minum air…:)

Tengok tajuk pun dah…biar betul??…perempuan hisap rokok?…zaman dulu…90-an mungkin pelik atau janggal bila dengar dan lihat perempuan merokok….tapi sekarang…ramai sangat perempuan yang merokok…macam satu kebanggaan pula….kalau diintai…remaja sekolah menengah….waktu pulang dari sekolah….rokok di tangan bagai suatu fenomena…tak ada rasa segan dan malu….

Kisah yang saya nak ketengahkan ini berkaitan seorang wanita yang sudah merokok sejak berumur belasan tahun lagi….dan akhirnya berhenti ketika usia 60 tahun…betapa lamanya wanita ini merokok….rokok…asap…dah lali….dah tak kisah….tak makan pun tak pe…yang penting rokok…betul ke?…hehe…nih dengar dari pengalaman kawan-kawan la….

Jom ikuti kisah anak kepada wanita ini….yang telah bebas daripada rokok ketika berumur 63 tahun..

BERHENTI MEROKOK DENGAN BERKESAN

salam..selamat pagi semua…nak share satu story…ermm..segan dan agak malu bila ibu kita seorang perokok tegar kan?…mak saya memang perokok tegar dari usia belasan tahun lagi…bukannya rokok daun…tapi rokok dunhill…dulu memang rasa segan dengan kawan-kawan…dengan keluarga bakal suami…tapi tulah…bila kita nasihat…orang tua nih bukan nak dengar…keraplah mak sakit perut yang teruk, mungkin sebab organ dalaman dia dah tak berapa elok kot…sebab sekarang umur dia dah 63 tahun…tapi alhamdulillah…awal minggu lepas…saya poskan vivix kat mak saya…tup-tup mak kol saya….jeng..jeng…jeng…dia kata ubat apa yang saya bagi dia minum tuh…saya tanya kenapa?..dia kata rokok rasa PAHIT macam hempedu!!!!…dia langsung tak boleh hisap rokok tuh…saya kata itulah ubat yang saya cari selama ini untuk dia…alhamdulillah…dah seminggu dia tak beli dan tak sentuh langsung rokok….dia cakap…selera makan nampak bertambah…ramai dah tegur cakap dia nampak berisi…alhamdulillah…syukur pada Allah…akhirnya saya jumpa suplemen yang betul-betul sesuai untuk ibu saya…tak pelah keluar banyak sikit pun…IBU KITA SEORANG SAHAJA…selagi dia masih ada memang nak tengok dia sihat….

BAGAIMANA NAK DAPATKAN VIVIX INI? BERAPA HARGANYA?

Harga runcit sebotol vivix ialah RM475.00….Namun….jika anda inginkan penjimatan…adalah lebih baik anda membeli dua botol vivix…anda akan dapat KEAHLIAN PERCUMA…BONUS pada bulan berikutnya…

VIVIX TWIN PACK

Mari….ikhtiar sihat bersama vivix…berhenti merokok hari ini juga..nikmati kehidupan yang lebih bahagia tanpa asap rokok…

IKHTIAR SIHAT,

byte jannate

sweetticer@gmail.com

whatsap: 0133946178

facebook: byte jannate

page 1: sweetticer

page 2: Kedai Vitamin Johor Bahru.0133946178

Postage: Seluruh Malaysia termasuk Sabah dan Sarawak

Pengedar Sah Shaklee, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Shaklee Muar, Pengedar Shaklee Kulai, Pengedar Shaklee JB

 

4 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge