LELAKI BOLEH MINUM SOYA?

LELAKI BOLEH MINUM SOYA?

Wow…tengok tajuk dah buat mata macam blink-blink sikit kan….soya untuk lelaki…ramai lelaki takut nak minum soya….kerana bimbang menjadi lembut atau nyah….ibu-ibu hamil pun risau jika anak di dalam kandungan adalah lelaki dan mereka mengambil soya…bimbang anak yang bakal dilahirkan lembut atau bersifat keperempuanan…..

Tetapi…..ia tidak berlaku jika soya tersebut diproses daripada bahan semulajadi….menggunakan suhu yang rendah agar khasiat soya tidak berkurangan..persoalannya wujud ke soya semulajadi ini? YA, memang wujud….soya semulajadi yang dimaksudkan adalah Energizing Soy Protein (ESP)….

Saya juga telah berikan ESP ini kepada suami…alhamdulillah…tiada kesan negatif yang dilihat…malah bertambah sihat…ini kesan positif apabila suami saya sendiri amalkan pengambilan ESP setiap hari…ia merupakan menu wajib kami sekeluarga…dan sarapan paling mudah dan ringkas…:)

soya untuk lelaki

 

✔Cikgu PJ mudah rasa letih…bila minum ESP…badan jadi kekal bertenaga…cergas…tak de lemau-lemau…balik sekolah lewat petang pun steady jek…
.
✔Masalah jerawat yang bermaharajalela selesai…serius..sebiji jerawat pun tak de…bekas jerawat je yang hado…pelik bin ajaib betul…
.
✔Alahan pada seafood dan habuk setel…kalau dulu….makan seafood cepat je rasa gatal-gatal…kena habuk naik moto…mula la muka gatal-gatal..alhamdulillah tak de gatal merenyam lepas ambik ESP..

Jadi, wahai lelaki…bapa-bapa…sila lah ambil ESP…tak perlu risau dan ragu-ragu lagi dengan ESP….jika inginkan kesan kesihatan yang terbaik…ambillah ESP…hubungi saya ya….:)

Ikhtiar sihat,

ByteJannate

Wasap 0133946178

sweetticer@gmail.com

Page :- sweetticer

Pengedar Shaklee Muar, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Shaklee Malaysia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge