PENAPIS AIR JIMAT DUIT TANPA SERVIS

PENAPIS AIR PALING JIMAT

Hai u ols…hari nih saya nak cerita tentang penapis air la….bukan apa…makin menjadik pulak air berkarat nih…bukak je pili air…laju mengalir air berwarna coklat perang…aduhai….air ini ke yang dibuat masak? air ini ke yang nak diminum? air ini ke yang buat bancuh susu anak?…oh….semestinya tidak!

Jadi, kena lah cari penapis air untuk mengatasi masalah ini kan…..tapi…tapi…nak pilih jenama apa ye? poning acik tengok macam-macam jenama tau…coway ada…elken ada…lagi? lagi?….haaa….senarailah sendiri ye…hehe….

Setiap jenama nih ada kelebihan masing-masing kan….yang pertama mesti nak fikir tentang kos…ada yang mahal dan murah…kena fikirkan jugak servis untuk pengendalian…ada yang kena servis RM600-RM700 dalam tempoh 3 bulan atau 6 bulan atau setahun….parah jugak bila fikir-fikir dengan tahap ekonomi tak berapa nak stabil nih….(garu kepala kejap)…

Agak-agak nak tau tak kewujudan penapis air yang JIMAT…yes…J.I.M.A.T…jimat macam mana tuh? haaa…jimat kos la…penting nih….perkara utama sebelum membeli penapis air…

Mesti la ada….nih haaa dia….saya tunjukkan….GET CLEAN WATER PITCHER….jenama shaklee….diperbuat daripada bahan semulajadi….confirm….meh acik tunjuk sikit la ye gambarnya…

penapis air shaklee

Comel tak? comela kan…menarik sangat….OK la nak cerita kenapa anda semua kena dapatkan penapis air nih….

1) TANPAS CAS SERVIS

Yup…bila anda beli….anda tak perlu keluarkan duit sehingga RM600 untuk servis bulanan…tak kira lah nak servis 3 bulan ke 6 bulan ke….anda servis sendiri penapis air shaklee nih…betul….sendiri jek….tak perlu panggil orang lain untuk servis…bes kan…..

2) BOLEH DIBAWA KE MANA-MANA

Sebab dia comel…boleh bawa ke mana-mana sahaja…tak payah beli air mineral lagi bila travel….(eh, nih saya jek kot)…gunakan sahaja penapis air comel ini…dan tuangkan air paip….air yang ditapis…boleh terus minum….nyummeh….

3) RASA YANG ENAK

Alamak…air tapis pun sedap ke…eh, mestilah sedap….tak percaya? kena guna dulu….kan ada air tapis yang ada rasa klorin…ada rasa tak sedap….mungkin sebab bahan yang yang digunakan dalam alat penapis tuh….menyebabkan air tuh tak sedap…tapi…air yang ditapis menggunakan penapis air shaklee memang sedap….

Ok….untuk ketiga kriteria di atas dah cukup untuk mewajibkan setiap rumah untuk memiliki satu penapis air shaklee nih….saya pun ada 3 buah penapis air nih tau…satu di rumah mertua…dua di kampung….senang….memang dah tak boleh nak minum air penapis lain….

**PENGALAMAN SENDIRI**

Ini kisah saya semasa persiapan raya yang lalu….gigih tapis air hari-hari…sebab takut terputus bekalan air masa hari raya…almaklumlah…dari kota pulang ke kampung….ramai guna air….ini pengalaman lepas….tengah syok beraya…air tak de…haru….hehe…..

PENAPIS AIR TANPA SERVIS

 


.Jika anda berminat untuk dapatkan penapis air yang jimat sangat-sangat nih…hubungi saya cepat-cepat ya….boleh jimat duit…jimat masa…jimat tenaga….kehidupan pun lebih sihat dengan sumber air yang bersih…sayangi keluarga kita….

Ikhtiar sihat,

ByteJannate

Wasap 0133946178

sweetticer@gmail.com

Page :- sweetticer

Pengedar Shaklee Muar, Pengedar Shaklee Johor, Pengedar Shaklee Malaysia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge