PENGALAMAN SENDIRI: KAKI CRAMP KETIKA HAMIL

Assalammualaikum….apa khabar semua? Didoakan semua pembaca sweetticerdotcom sihat selalu…

Hari ini nak berkongsi pengalaman dengan para pembaca mengenai kaki cramp atau simpul biawak atau simpul mengkarong ketika hamil…

Cramp atau simpul biawak semasa hamil memang menyakitkan….boleh menangis…

Awal kehamilan..memang tak boleh nak telan ostematrix…malam-malam…menangis tahan sakit….siap mintak mil tolong urut…

Sekali tanya pakcik gugel…rupanya tak elok diurut…biarkan je…atau kalau dah tak tahan sangat..tekan tapak kaki…alah…macam atlet kita tengok kat padang…injured…mesti ada tolak tapak kaki kan…gituh jela yang boleh…

Tapi takkan nak menangis setiap malam…paksa rela….makan jugak ostematrix…oh ya…susu anmum tuh memang saya minum setiap hari okeyh…tapi tak de kesan…memang cramp jugak…orang kata bila cramp nih kalsium tak cukup…

Memang terkeluar balik…hahaha…fikir baby jek…alhamdulillah…boleh telan..syukurlah…sejak kebolehan menelan ostematrix…tiada lagi kaki cramp…hari-hari bangun pagi mesti senyum….sebab dapat tidur yang lena dan cukup…

Jadi…ibu-ibu hamil yang alami cramp kaki nih…elok sangat ambil ostematrix….jangan dibiarkan kaki cramp tuh…biarlah kita enjoy dengan kehamilan itu….

Bulan ini ada promosi ostematrix….lebih jimat…jom ambil promosi ini….klik sini untuk pembelian….hubungi nombor ini untuk khidmat konsultasi secara PERCUMA…

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge