5 KESAN EPIDURAL YANG IBU PERLU TAHU

5 KESAN EPIDURAL YANG IBU PERLU TAHU

Ketika hendak menanti saat kelahiran, perasaan bercampur baur…resah, gelisah, sakit, pedih, tak sabar…macam-macam….kadang-kadang bila tiba waktu dah tak mampu nak tanggung sakit, bertambah dengan bermacam komplikasi…ibu menyerah diri untuk disuntik epidural…

Ada ibu bersetuju dengan suntikan epidural ini…ada ibu tidak bersetuju…bukan apa…melalui pengalaman mereka sendiri juga…kesan epidural dibawa hingga ke tua…

Jom kita lihat apakah risiko epidural kepada para ibu selepas kelahiran

1) SAKIT PINGGANG

2) TEKANAN DARAH RENDAH

3) SUKAR MEMBUANG AIR KECIL

4) SAKIT KEPALA

5) PELUPA

Aduhai, sudahlah menerima sakit bersalin…selepas bersalin pula perlu menghadapi sakit lain sepanjang hayat…besar sungguh pengorbanan ibu…

Namun begitu, sebenarnya kesan epidural ini boleh dikurangkan dengan pengambilan vivix shaklee

Ikuti testimoni di bawah:-epidural sembuh

Sekarang dah tak lenguh dah…dan macam dah hilang…dah boleh basuh baju tangan…kalau tak, bangun basuh baju terus belakang sakit…boleh..tapi tak larat nak buat kerjka jugak la…hehe..bangun tidur pun dah tak de sakit dah…dia macam hilangkan satu persatu…lepas sakit pinggang ok…sakit kebas jatuh tangga pulak berdenyut-denyut…

Lepas tuh perut pulak pedih, wana ada gastrik…alhamdulillah gastrik pun dah tak de….tak rugi melabur untuk hilangkan sakit….sakit pinggang epidural tuh kan lepas makan…macam ada yang menutup liang-liang sakit tuh…mungkin dia cuci ke…tak tahulah….rasa dia pun sedap…so….memang recommended untuk sakit epidural…nikmat bila sakit belakang tuh hilang…

Alhamdulillah…syukur….bertemu dengan vivix….Saya cadangkan ibu yang ada mengambil suntikan epidural dan sedang mengalami kesannya….jom ikhtiar dengan vivix….

oder vivix sekarang

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 Comments

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge