PEMINAT KOPI BERHENTI KERANA DIABETES

PEMINAT KOPI  BERHENTI KERANA DIABETES

Zaman ini semua benda nak cepat…sampai ke makanan dan minuman pun nak segera…sebab itulah wujud minuman 3 dalam 1…4 dalam 1..6 dalam 1…Ketahuilah bahawa minuman segera ini mengandungi gula yang sangat tinggi dan menyebabkan diabetes…

Ikuti kisah seorang bapa yanga gemar meminum kopi 3in1 dan mula berhenti disebabkan masalah diabetes…

Diabetes minuman 3in1

Abah saya memang tiada pantang. Kadang-kadang sehari tu sampai 3 kali bancuh kopi. Makan nasi berpinggan-pinggan. Ini semua memang musuh utama kencing manis la kan..

Hari tu bila sedar kaki dia dari sehari ke sehari makin bertukar kaler jadi hitam..plus ujian diabeted tak pernah bawah 10…doktor pun dah suruh inject insulin setiap hari…barulah menggelabah cari alternatif lain..saya pun cadangkan vivix…

Sekarang vivix yang abah minuk beluk habis sebotol..tapi report kesihatan abah memang memeranjatkan…dalam 4x ujian darah dibuat dalam sehari…cuma sekali je yang lebih 10…itupun sebab lunch dia makan nasi berpinggan-pinggan macam biasa…alhamdulillah

Awak awak awak yang mak ayah ada diabetes pun boleh hadiahkan mereka vivix ini..

 

Hidup adalah pilihan..jika anda mempunyai tanda diabetes…bersegeralah mencari alternatif dan berikhtiar…

Hubungi saya untuk dapatkan info lanjut mengenai vivix shaklee

 

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge