TIPS KULIT CANTIK DI HARI RAYA

Hari ini, cegumanes rasa nak kongsi dengan korang semua…masalah kulit wajah cegumanes nih tau…dari zaman sekolah menengah lagi cegumanes alami masalah jerawat…pergi pakar kulit siap….katanya masalah darah kotor…okla…bagi makan ubat…tapi masalah tak jugak selesai…

Whitehead memang tak boleh dibendung…tebal…rimas…berminyak…malu tau…segan…sebab kulit kawan-kawan bersih je…suci murni…kulit kita? Haremm…

Sambung belajar di ipg pulak…jumpa ramai kawan-kawan…lagi lah rendah keyakinan diri….tambah-tambah masalah jerawat tuh semakin serius…satu biji jerawat ada jerawat kecil yang lain…kira kalau dah ‘masak’ jerawat tuh…dia akan keluar biji nasi tuh 3biji…kalau tiga-tiga dah ‘masak’..kalau tak jerawat memang takkan kecut la….sebab tuh jugak kulit cegumanes banyak kesan hitam….dok picit jerawat…huhu

Gunalah macam-macam produk…tapi tak de kesan…kulit makin pedih…seksanya ya Rabbi..rasa nak stop pakai pape…tapi muka jadi tak selesa lah kan…nak pakai bedak je pun…tapi jadi tak sekata…

Masuk je zaman kerja…cegumanes tekad…nak cari penyelesaian…sebab nak kahwin dah…haha…malu la nanti mak andam cakap kulit tak lawa…susah nak make up…

Masa nih la…cegumanes cuba ambil shaklee…makanan dari dalaman…bersihkan kulit wajah secara semulajadi…

Cegumanes ambil vitamin C, vitamin E dan Bcomplex…konsisten….alhamdulillah…jerawat tak muncul…muncul pun bila datang bulan..normal lah kan..jerawat berkurangan….parut pun makin pudar…

Jadi semakin semangat…nak kulit bersih..beri harapan baru dalam hidup cegumanes…syukur sangat-sangat….untuk luaran…cegumanes guna enfuselle…sebab masa tuh jerawat teruk kan…sekarang cegumanes dah guna nutriwhite…

So…untuk korang yang ada masalah kulit wajah nih…jangan putus asa..nak cegumanes bantu pun boleh…tak de masalah…yang penting…konsisten…kesan bukan boleh dapat sebulan dua..sebab kita rawat dari dalam ye..kena sabar…

Ok…boleh wasap cegumanes untul khidmat bantuan masalah kulit wajah….0133946178

Ini gambar terkini cegumanes..testimoni bergerak set kecantikan shaklee..alhamdulillah

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge