PENGEDAR SHAKLEE MUAR: PENGHANTARAN KE DEPAN PINTU RUMAH

PENGEDAR SHAKLEE MUAR: PENGHANTARAN KE DEPAN PINTU RUMAH

Assalammualaikum..hai..apa khabar semua? Hari ini sajalah nak berkenalan dengan pembaca sweeticerdotcom..Saya lebih dikenali dengan cegumanes merupakan pengedar sah shaklee kawasan Muar, Johor..Jika anda inginkan vitamin shaklee, sepantas mungkin cegumanes akan berada di depan pintu rumah anda..Best kan? Dapat vitamin dengan cepat dan segera..

Ok..serba sedikit tentang cegumanes..Cegumanes nih orangnya suka ambil gambar..Dari zaman belajar tau..dan sampai pegang jawatan exco seranta..wah..dulu lah..zaman kegemilangan..Video pun cegumanes tukang ambil..Bekerjasama satu kumpulan dengan ahli jawatankuasa…PA System? Petik jari…ehem ehem..test…test…alamak…lagu tak bunyi…atur cara nak mula…siapa nak kena setel nih? Kompem cegumanes…berpeluh dah masa tuh…hahaha…kenangan…

Lagi? Cegumanes suka travel..pertama kali naik kapal terbang masa umur 10 tahun..pergi mana? Mekah al Mukaramah dan Madinatul Munawarah..menunaikan Haji bersama mak dan ayah..Cuti sekolah sebulan…Siap hantar tiket kapal terbang ke Kementerian Pelajaran Malaysia…masa itu lah..Alhamdulillah…hajah kecil…hehe…

Zaman belajar, melancong pula ke Sabah bah..seronok juga di sana…tenang dan mendamaikan…tak banyak beza dengan Semenanjung…Masa tuh buat lawatan sambil belajar…macam biasa…tukang ketik gambar sampai gambar cegumanes sikit jek..sedih tau..tak pe…yang penting kenangan itu terlukis indah di dalam kepala…

Lepas tuh, cegumanes melancong ke Brunei Darussalam..Masa nih pergi sebagai kumpulan penyokong Pertandingan Pidato..Alhamdulillah wakil Malaysia berjaya Johan..berbaloi lah pergi ke Brunei…Ya Rabbi, murahnya makanan sana…dengan nilai matawang sanalah semestinya…Ada rezeki, memang nak ke sana lagi…

Wah, banyak cerita cegumanes kan…so nak cerita pulak macam mana terjebak dengan bisnes shaklee nih…Jeng jeng jeng…Macam nih, semuanya bermula dengan masalah kulit wajah…keadaan terdesak sebab nak kahwin…siapalah nak kahwin tak nak cantik…sekali seumur hidup tuh…Masalah jerawat, kulit kusam, berminyak, dan whitehead…Inilah punca terjebak dengan shaklee…

Bulan pertama ambil, nampak perubahan…Parut jerawat pudar, jerawat kurang…siapa tak suka kan…mesti suka punya…so, dari sini bertitik tolak nak join bisnes…sebab apa? nak share dengan insan-insan yang mempunyai masalah kulit wajah macam cegumanes…cegumanes sangat memahami perasaan korang…bermacam produk dah guna…tapi tak ada kesan…duit habis beribu…sedih….

Alhamdulillah…ini tahun keempat bersama shaklee…masih lagi mengamalkan vitamin shaklee…alhamdulillah kesihatan menyeluruh…bukan sahaja kulit wajah semakin berseri, hati pun ada senang…alhamdulillah…

Haa…korang yang sekitar Muar, nak dapatkan vitamin Shaklee nih, jangan malu jangan segan…wasap cegumanes ceapt-cepat…konsultasi terhebat hanya untuk korang…tak dapat dengan orang lain tau….jumpa lagi…

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge