2 TIPS PUDARKAN PARUT JERAWAT DI WAJAH

2 TIPS PUDARKAN PARUT JERAWAT DI WAJAH

Wow, mudanya nak hilangkan parut jerawat ni. Ya, ini cara cegumanes tau. Memang berkesan.

1) Masker

Nak cantik tak? Nak cantik kena rajin tau. So, jangan malas untuk bermasker. Banyak cara tradisional untuk bermasker, dengan buah-buahan terutamanya seperti tomato dan lemon. Cegumanes nak senang dan mudah sahaja, jadi cegumanes gunakan masker ESP dan VITAMIN E.

FungsiĀ mereka berdua ni memang untuk memudarkan parut di wajah. Untuk kulit cegumanes, parut boleh pudar dalam penggunaan sekali sehari. Korang boleh cuba tau, pasti tersenyum bila tengok parut dah mula pudar.

2) Suplemen

Pengambilan suplemen ni sangat penting, sebab parut jerawat tak boleh hilang melalui produk penjagaan wajah secara luaran sahaja. Perlu bantuan dari dalaman untuk kecantikan kulit wajah.

Cegumanes ambil ESP, Vitamin E dan Collagen Shaklee untuk pudarkan parut jerawat. Yela, dah bermasker kita ambil pula vitamin untuk cukupkan keperluan nutrisi kulit.

Mudah sungguh cara ini. Jika korang ada masalah sama macam cegumanes boleh guna tips ini. Pastikan korang dapatkan dari cegumanes so dapat bagi kesan yang efektif.

Salam kecantikan dari cegumanes.

12 Comments

  1. Kalau konsisten bermasker dan ambil suplemen,parut pun akan pudar juga.Pilih suplemenyg selamat dan berkesan spt shaklee

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge