TEKNIK MENGUNYAH UNTUK KEKAL AWET MUDA

TEKNIK MENGUNYAH UNTUK KEKAL AWET MUDA

Betul ke ni? Boleh buat nampak muda. Wah, wah mentang-mentang dapat tajuk awet muda, terus cecepat korang klik kan. Biasa tuh, memang normal. Kalau boleh nak nampak macam budak sekolah je walaupun usia dah cecah angka 4. Betul kan?

Pernah tak tengok orang yang cantik ni suka mengunyah chewing gum? Sebenarnya bukan diorang saja-saja nak kunyah, diorang sedang melakukan senaman ataupun urutan untuk kulit wajah. Ini bagi membolehkan perjalanan darah di seluruh wajah berjalan dengan lancar dan mendapat oksigen yang cukup.

Jadi, jika korang sukar untuk ke spa bagi merawat kulit wajah, apa kata kunyahlah chewing gum. Ia boleh menjadikan kulit wajah korang lebih anjal dan muda remaja.

Selamat mencuba.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge