RAHSIA BELI SHAKLEE DENGAN JIMAT

RAHSIA BELI SHAKLEE DENGAN HARGA JIMAT

Sana sini servey, semua kata Shaklee terbaik, produk 100% semulajadi, testimoni semua menarik dan menawan hati, mula lah mencari pengedar Shaklee yang bertauliah.

Orait, bile dah jumpa yang berkenan, merisik pula tentang harga. Fuh, boleh tahan ni. Tapi sebab tak tahan tengok testimoni, laju-laju jugak oder, harga tolak tepi.

Nah, kali ni nak bagitau dekat korang semua rahsia yang bukan lagi rahsia. Macam mana nak dapatkan harga Shaklee dengan murah. Aummm.

Sebenarnya kan, korang boleh beli harga produk Shaklee ni murah jek. Sama macam pengedar yang lain. Ikut cara mudah, korang daftar terus jadi ahli Shaklee. Hanya RM69 seumur hidup. Untuk tahunan cuma perlukan RM30 sahaja.

Paling best, sini sini cegumanes nak bisik. Bulan November 2017 ni, korang boleh dapatkan harga best dan berlipat kali ganda penjimatan tau. Ok, macam ni. Korang boleh tengok gambar kat bawah ni. Pastu baca penerangan yang cegumanes terangkan tau.

Ok, kalau tengok gambar tuh, korang sebenarnya boleh beli shaklee ni dengan harga jimat tau. Bulan ni korang boleh jimat kaw-kaw.

  1. Beli dua botol vivix.
  2. Korang layak dapat diskaun 5% (daripada harga RM950, terus jadi RM902.50)
  3. Korang dah layak jadi ahli shaklee secara percuma (jimat RM69)
  4. Bila korang jadi ahli, automatik harga Vivix akan dapat harga ahli (bermaksud akan dapat lagi kurang dari RM902.50)
  5. Lepas tu, korang akan merasa bonus bulan depan (Disember) sebab,dua botol vivix telah melayakkan korang untuk dapat bonus.
  6. Free postage, jika korang membeli secara online.

Nampak tak? korang boleh jimat berganda-ganda dengan pembelian dua botol vivix ni. Terhad untuk bulan November ni sahaja tau.

Ok, klik link di bawah ni. Korang boleh terus dapatkan vivix korang.

 

ATAU

boleh juga wasap cegumanes untuk maklumat lanjut.

0133946178

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge