LUBUK RAHSIA DAPATKAN HARGA SHAKLEE JIMAT

LUBUK RAHSIA DAPATKAN HARGA SHAKLEE JIMAT

Hai semua, meh sini dengar cerita cegumanes. Suka sangat bercerita lahai cegumanes nih. Ops, nama pun cikgu cikgi.

Oraits, sebelum jadi ahli dulu, pernah lah beli shaklee dengan harga runcit. Bulan pertama beli dengan harga runcit, mahal pun mahal lah, tak kisah,yang penting ikhtiar untuk mak kan. Kesian mak, nak berjalan tuh, sakit sangat, sampai kena pergi cucuk ubat tahan sakit. Allahu, masa tu cegumanes baru mula kerja, so, apa lah salah nak berbakti pada orang tua.

Okeyh,lepas tuh, cegumanes join ahli bulan kedua. Sebab apa? Masa tu kebetulan promosi ostematrix, beli 4 percuma 1. Dah mak makan pun serasi untuk sakit lutut, cegumanes join je ahli terus. Untung tau, sebab dapat harga ahli yang sememangnya jauh lebih murah.

Bulan kedua tuh la,merasa bonus shaklee yang pertama sebab duk membeli pulak produk untuk gastrik. Alhamdulillah. Dan sampai sekarang cegumanes merasa bonus shaklee setiap pertengahan bulan.

Jadi,kalau korang nih duk kata shaklee mahal, tak mampu nak beli, cegumanes wajibkan korang untuk join ahli terus. Keahlian cuma RM79.50 seumur hidup. Ulang tayang sikit. Seumur hidup okeyh. Untung sangat dah ni. Join ahli, dapat beli produk harga ahli dengan penjimatan 20-30% setiap produk.

Senang,kalau dah jadi ahli, tak payah nak servey sana sini, confirm korang dapat harga ahli. Duduk goyang kaki, klik klik barang kat shaklee2u,tunggu ajela posmen pon pon depan pintu rumah.

Tapi, tapi, kenalah pilih orang yang korang nak daftar tuh. Sebab nanti nak tunjuk korang cara makan vitamin yang betul, jangan pulak salah pilih, rugi rugi.

Nak tambah untung, daftar terus dengan cegumanes.

Klik sini laju-laju keyh.

www.wasap.my/60133946178

Cegumanes tunggu ID korang masuk dalam senarai cegumanes.

Jomm.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge