SET KURUS BUAT IBU KEMBALI MUDA REMAJA

SET KURUS BUAT IBU KEMBALI MUDA REMAJA

Seronoknya lahai bila kawan-kawan tegur, awak ni umur berapa? Nak masuk kuliah ke? Nak pergi ke mana? Ada kelas ke? Bunga-bunga hati bila ditegur macam tuh kan. Feeling pelajar belasan tahun padahal anak dah 5 orang. Wow sangat. Tapi, bila tengok keadaan diri sendiri, rasa tak mampu nak capai kesan awet muda tuh. Sedihnya.

No, jangan sedih-sedih, meh sini rapat-rapat dengan cegumanes. Cegumanes kasik bocor rahsia. Didatangkan khas untuk para ibu anak sorang ke dua ke sepuluh ke, boleh dapatkan set kat bawah ni. Set kurus shaklee.

 

 

 

Kita ada tiga tindakan iaitu bakar lemak, hancurkan lemak dan beri rasa kenyang, bahasa yang paling mudah untuk korang faham.

  1. ESP /CINCH SHAKE

Dua jenis ni sama fungsinya iaitu beri rasa kenyang kepada orang yang minum. Tapi yang bezanya adalah kandungan leucine dalam cinch shake tuh. Leucine ni dapat elakkan kesan yoyo tau. Selalunya ada orang dah kurus, tapi tiba-tiba boleh naik kilo semula, macam yoyo,kejap turun kejap naik.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge