LECITHIN BANTU IBU MENYUSU TAMPIL KURUS

LECITHIN BANTU IBU MENYUSU TAMPIL KURUS

Ramai orang kata bila dah jadi ibu, berat akan meningkat naik. Bagi ibu menyusu lagi lah pulak, nafsu makan membuak-buak. Orang berpengalaman pula kata makan banyak sikit, awak tuh nak menyusukan anak, nanti badan tak dapat khasiat.

Sebenarnya, tak perlu pun makan berganda, cukuplah kita makan macam biasa tapi berkhasiat. Badan ibu dapat khasiat, anak lebih lagi.

Bagi cegumanes sendiri, cegumanes bukan diet tau, tapi memang makan tuh sikit. Satunya memang takut berat naik macam dipam, keduanya, memang tak ada rasa nak makan beriya. Syukurlah kan,berat pun makin turun dari zaman anak dara. Wah, apa rahsianya?

Ini dia, lecithin si pembakar lemak, memang cegumanes amalkan setiap hari. Siang dan malam. Benda berkhasiat,kenapa nak berhenti makan. Lagi pulak, badan ibu boleh kurus, ingatan ibu pula makin kuat.

Jom kita tengok, khasiat lecithin ni.

Banyak betul manfaat lecithin ni, harga dia berapa pula?

Hanya RM55 sahaja.

Nak senang, klik link di bawah, terus sampai ke rumah anda.

https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=2df7a0d7c05a02c7274e96227752d222

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge