JANA PENDAPATAN RM1500 SEBULAN

JANA PENDAPATAN RM1500 SEBULAN

Ekonomi sekarang memang memerlukan kita menjana pendapatan lebih. Bukan apa, kita semua tahu barang mahal, minyak turun naik, peluang pendidikan pula semakin terhad, segalanya memerlukan wang. Gaji yang diperoleh setiap bulan cukup-cukup makan sahaja. Belum lagi nak beri pada mak ayah. Belum kira simpanan.

Sedih memikirkannya, tapi takkan kita nak berdiam diri. Kalau zaman kita pun dah begini, bagaimana zaman anak cucu kita pula nanti?

Dengan sebab itu, cegumanes nak ajak anda semua join bisnes cegumanes. Bisnes zero modal tau. Tapi boleh jana pendapatan ribuan hingga mencecah jutaan ringgit.

Bisnes apakah itu?

Bisnes shaklee jawapannya. Haaa, jangan lari, teruskan membaca okeyh macam mana bisnes ni boleh bawa duit jutaan ringgit.

Pertama, bisnes vitamin ni sepanjang hayat. Semua orang nak sihat kan? cuma, ada lah orang yang dah sakit baru mencari vitamin, ada yang nak mencegah dari awal, mana-mana pun semua orang, semua individu dari semua peringkat umur memerlukan vitamin. Bisnes jangka masa panjang.

Kedua, tak perlu keluarkan modal. Bab ni memang bests, jadi siapa yang kata tak de duit nak buat modal tuh, kena lah buat bisnes shaklee nih. Zero modal. Nak tau cara, boleh roger cegumanes tau.

Ketiga, boleh dapat untung runcit. Laju bab yang nih. Sebab pihak shaklee mewajibkan semua SID jual harga runcit kepada mereka yang belum jadi ahli shaklee. Bila korang jual jek, terus dapat untung runcit, best tau.

Keempat, bonus tengah bulan. Siapa tak suka kan dapat bonus masa duit poket dah paras hidung? Setiap 14 haribulan memang bonus akan masuk dalam akaun. Tunggu jek. Berapa banyak bonus yang korang pat tuh bergantung kepada usaha korang. Lagi banyak sharing, lagi banyak jualan, in sha Allah bonus lagi besar.

Klik link ini untuk terus berhubung dengan cegumanes.

www.wasap.my/60133946178

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge