KECUTKAN JERAWAT DENGAN SATU LANGKAH

KECUTKAN JERAWAT DENGAN SATU LANGKAH

Tiba-tiba ada pulak si jerawat nih menepek kat muka kan? memang bikin stress tau. Dah syiok pakai Youth, ada pulak jerawat. Spoil rasanya.

Stress jugak, banyak tau yang keluar, kat tepi hidung, kat bawah hidung, kat dagu dan dahi. Tapi, sebab ada youth jugaklah, cegumanes terpaksa cool. Hehe.

Kan ada radiance C dan E yang 90% pure vitamin E dan C. Tak kisah lah apa pun masalah kulit wajahm tepek jek, terus okeyh.

Serius tau, cegumanes sapu radiance C dan E siang malam, terus kecut jerawat tuh, hip hip horey. Suka sangat. Syukurlah, dalam proses mengecutkan lagi dua tempat.

Nah, tak ke best tuh bila ada radiance dari rangkaian youth? mestilah best punya. Lega rasa.

Kesimpulannya, youth memang pilihan wanita yang ingin cantk secara semulajadi.

Hubungi cegumanes untuk dapatkan Youth anda hari ini okeyh.

wasap.my/60133946178

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*


CommentLuv badge